سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بهترین گوشی های هواوی از نظر ظرفیت باتری

نظر

مسلما یکی از مهمترین ویژگی های گوشی هواوی که کاربران در حین خرید به آن توجه زیادی می کنند باتری و توان نگه داشتن شارژ به مدت طولانی است.  هر چند امروزه استفاده از تکنولوژی فست شارژ باعث شده تا زمان شارژ  گوشی به مقدار قابل توجهی کاهش یابد اما  با این وجود باز هم کاربران گوشی های همراه ترجیح میدهند باتری گوشی مورد استفاده توسط آنها به مدت طولانی تری شارژ را نگه دارد تا زمانی که بیرون از منزل هستند نیازی به شارژ نداشته باشند.

در اینجا به مدل هایی از گوشی هواوی با قیمت مناسب و باتری قدرتمند اشاره می کنیم:

 

بهترین گوشی های هواوی از نظر طول عمر باتری

گوشی هواوی Y6P

گوشی هواوی y6p یکی از قویترین گوشی های هواوی از نظر طول عمر باتری است.  باتری 5000 میلی آمپر در ساعت این گوشی هواوی از شارژ 10  واتی نیز پشتیبانی کرده و می تواند شارژ را تا  مدل های طولانی نگه دارد. بنابراین نیازی نیست زمانی که بیرون  از منزل هستید نگران خالی شدن  شارژ باتری y6p باشید. صفحه نمایش قطره‌ای (Dewdrop Display) در Huawei Y6p، دوربین سلفی را در خود جای داده است. نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی هوشمند، 88.4 درصد است. صفحه نمایش 720×1600 پیکسلی آن، به‌دلیل دارا بودن فیلتر نور آبی، چشمان شما را خسته نمی‌کند. اگرچه Huawei Y6p در زمره گوشی‌های پرچم‌دار قرار ندارد، اما با این نمایشگر لذت توصیف‌ناپذیری را حین دیدن ویدئو و بازی کردن تجربه خواهید کرد.

یکی دیگر از ویژگی های وای 6 پی، تکنولوژی شارژ  معکوس به کار رفته در آن  است. بنابراین می توانید از گوشی هواوی برای شارژ سایر دستگاههای اندرویدی نیز استفاده کنید.

 

هواوی Mate X2

صفحه نمایش تاشوی 8 اینچی OLED با تراکم پیکسلی 414 پیکسل در هر اینچ، یکی از بهترین ویژگی های این مدل از گوشی های هواوی است که در سال 2020 در اختیار کاربران گوشی های هواوی قرار گرفته است.

ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر در ساعت گوشی هواوی، با یک بار شارژ می تواند در تمام طول روز، شما را همراهی کند. تراشه HiSilicon Kirin 990 نیز قدرت و سرعت عملکرد میت ایکس اس را به میزان قابل توجهی ارتقا داده است. قهرمان گوشی های تاشو دنیا چهار رنگ ظریف به ارمغان می آورد – سفید لعاب ظریف ، سیاه آرام و روشن ، آبی کریستال یخ شفاف و پودر کریستال یخ رمانتیک. Huawei Mate X2 با 8 گیگابایت رم همراه است. نسخه ذخیره سازی 256 گیگابایتی 17999 یوان (2785 دلار) و نسخه ذخیره سازی 512 گیگابایتی 18999 یوان (2939 دلار) هزینه دارد. فروش آن از 25 فوریه آغاز خواهد شد. گوشی mate x2 از یک دوربین چهارگانه مجهز به Leica بهره می برد. دوربین اصلی فوق العاده 50MP دارای سنسور RYYB 1 / 1.28 اینچ است. از OIS پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، از بزرگنمایی نوری 10 برابر نیز پشتیبانی می کند. دوربین پریسکوپ 8 مگاپیکسلی از قابلیت بزرگنمایی دیجیتال 100 برابر پشتیبانی می کند. لنز فوق العاده واید این گوشی هوشمند دارای رزولوشن 16MP و دیافراگم f / 2.2 است. دوربین تله فوتو دارای رزولوشن 12MP ، دیافراگم f / 2.4 است و از لرزشگیر نوری پشتیبانی می کند. برای اطلاع از مشخصات و قیمت هواوی mate x2 می توانید به وبسایت هواوی موبایل فارسی مراجعه نمایید. 

 

هواوی P40 Pro

هواوی پی 40 پرو، یکی از بهترین گوشی های هواوی 2020 است که هر چند باتری 4200 میلی آمپر در ساعت دارد اما تست های صورت گرفته بر روی این گوشی هواوی نشان میدهند که با هر بار شارژ می تواند تا دو روز نیز شما را همراهی کند.

صفحه نمایش 6.58 اینچی OLED با قابلیت پشتیبانی از 16 میلیون رنگ نیز یکی از ویژگی های برتر هواوی پی 40 پرو است. پشتیبانی از تکنولوژی فست شارژ و شارژ وایرلس نیز از سایر ویژگی های باتری P40 Pro است. عملکرد قدرتمند باتری 4200 میلی آمپری هواوی پی 40 پرو، این امکان را به گوشی هواوی داده تا در فهرست بهترین گوشی های کمپانی چینی قرار گیرد.

صفحه نمایش 6.4 اینچی به همراه تراشه HiSilicon Kirin، این امکان را به کاربر گوشی هواوی داده تا در حین استفاده از گوشی در گیم نیز عملکرد فوق العاده این مدل  از گوشی های هواوی را از نزدیک ببینید. به این ترتیب فضایی وسیع برای بازی در اختیار کاربر قرار میگیرد.