سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین گوشی های 2019 از نظر باتری

نظر

در این مطلب سعی شده بهترین گوشی های 2019 از نظر باتری را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

بهترین گوشی های 2019 با باتری قوی

ماندگاری باتری یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب یک گوشی هوشمند است. هیچکس دوست ندارد مدام به دلیل تمام شدن باتری گوشی موبایل خود از دسترس خارج شود. به همین دلیل ما سعی کردیم به معرفی بهترین گوشی های 2019 از نظر ماندگاری باتری بپردازیم.

بهترین گوشی های 2019 از نظر ماندگاری باتری

در میان تمامی ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند که هنگام مقایسه آنها را در نظر می‌گیریم، یک مورد است که می‌تواند بقیه را کنار بزند. اگر باتری گوشی شما خالی شود، هیچ کدام از امکانات شگفت‌انگیز گوشی را دیگر نمی‌توانید استفاده کنید. بنابراین قدرت، ماندگاری و ظرفیت باتری می تواند یک عامل تعیین کننده در انتخاب آن باشد. 

1. گوشی موتو جی 7 پاور

 موتو جی 7 پاور

امتیاز آزمایش باتری: 14:02 | ظرفیت باتری: 5 هزار میلی‌آمپر ساعت

گوشی‌هایی که باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی دارند، همواره عمر باتری خوبی دارند، اما هنگامی که صحبت در مورد یک گوشی با قیمت اقتصادی باشد، در آن صورت کارکرد بیش از 14 ساعت چیزی عملی و بسیار مناسب است.

قدرت که در اسم موتو جی 7 پاور (Moto G7 Power) هم وجود دارد (Power)، چیزی است که در باتری این گوشی به خوبی دیده می‌شود و آن دسته از کاربران که دنبال بهترین گوشی از لحاظ باتری 2019 هستند، قابلیت استفاده از این گوشی به مدت بین دو تا سه روز را در اختیار خواهند داشت. البته لازم به ذکر است که کاربران قابلیت استفاده از بازی‌های رده بالا و یا فرآیندهای مولتی‌تسک را ندارند، اما اگر عمر باتری مهم‌ترین اولویت شما در خرید یک گوشی هوشمند است، در آن صورت بهتر از این مدل برای شما پیدا نمی‌شود و در واقع این گوشی بهترین گوشی از نظر باتری برای شما خواهد بود.

2. گوشی ویوو نکس 3

گوشی ویو نکس 3

امتیاز آزمایش باتری: 13:00 | ظرفیت باتری: 4500 میلی‌آمپر ساعت

دوام آوردن باتری یک گوشی در آزمایشات به مدت 13 ساعت از سوی هر مدلی یک عدد شگفت‌انگیز است، اما از سوی یک گوشی با نمایشگر تمام صفحه و خمیده pOLED عددی خارق‌العاده به شمار می‌رود.

گوشی مدل ویوو نکس 3 (Vivo Nex 3) با داشتن 8 گیگابایت رم، 254 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده اسنپدراگون 855 از نظر عددی اصلا مشخصات ضعیفی به حساب نمی‌آید و این به معنای آن است که در قسمت باتری این گوشی بهینه‌سازی خوبی صورت گرفته و هر نوع کاربری که از این گوشی صورت گیرد، باتری آن به مدت بیشتر از 2 روز کار خواهد کرد که اصلا عدد کمی نیست. در واقع برای کسانی که دنبال بهترین گوشی از لحاظ باتری 2019 هستند، مدل خوبی به نظر می‌رسد.

3. وان پلاس 7

وان پلاس پرو

امتیاز آزمایش باتری: 11:40 | ظرفیت باتری: 3700 میلی‌آمپر ساعت

وان پلاس 7 شاید زیر سایه برادر بزرگ‌تر خود یعنی مدل وان پلاس 7 پرو قرار گرفته باشد، اما عمر باتری این مدل آن را در لیست بهترین گوشی های 2019 از نظر باتری قرار داده است. در این رابطه، عملکرد بهتر و طراحی مناسب را نیز در نظر بگیرید و همین مسئله از آن یک گزینه برنده می‌سازد. این مدل همچنین از گوشی مدل پرو قیمت پایین‌تری دارد، به همین خاطر اگر باتری و عملکرد از اولویت‌های اصلی شما است، این مدل بهترین گوشی بالارده‌ای است که می‌توانید تهیه کنید.

4. هواوی میت 20 پرو

هواوی میت 20

امتیاز آزمایش باتری: 11:35 | ظرفیت باتری: 4200 میلی‌آمپر ساعت

گوشی‌های دارای قیمت اقتصادی که باتری‌های بزرگ و نمایشگرهایی با رزولوشن پایین دارند، معمولا در فهرست بهترین گوشی از نظر باتری رتبه‌های اولیه را به خود اختصاص می‌دهند. گوشی هواوی میت 20 پرو نه‌تنها یکی از بهترین گوشی‌های سال، بلکه همچنین دارای بهترین عمر باتری است.

هواوی عملکردی فوق‌العاده در ساخت باتری این گوشی از خود نشان داده، اما خودِ گوشی نیز عملکردی عالی دارد: یک صفحه نمایش شگفت‌انگیز، سه دوربین باکیفیت و عالی و حتی امکان شارژ بی‌سیم از جمله قابلیت‌هایی است که بسیاری از کاربران به دنبالشان هستند. به همین دلیل ما نیز این مدل دوست داشتنی هواوی را در لیست بهترین گوشی های 2019 از نظر باتری خود قرار دادیم.

5. هواوی پی 30 پرو

هواوی میت پی 30

امتیاز آزمایش باتری: 11:30 | اندازه باتری: 4200 میلی‌آمپر ساعت مدل هواوی پی 30 پرو که اندازه باتری‌اش با باتری میت 20 پرو برابر است، در آزمایشاتی که روی باتری آن صورت گرفت، عملکردی تقریبا مشابه داشت و تنها پنج دقیقه تفاوت در این میان به دست آمد. زمانی هم که در این آزمایش محاسبه شد، بسیار خوب است. گوشی پی 30 پرو در دنیای واقعی هم عملکرد بسیار خوبی دارد و برای مدت زمان زیادی کار می‌کند. در واقع، عملکرد این گوشی به گونه‌ای است که می‌تواند بیش از یک روز را با یک بار شارژ دوام بیاورد.

 

شاید تعجب کرده باشید که چرا در لیست بهترین گوشی های 2019 از نظر باتری قوی، آیفون 12 وجود ندارد. باید بگوییم که باتری آیفون 12 در سه ظرفیت عرضه شده است. از این رو ظرفیت این باتری ها به شرح زیر است:

  • باتری آیفون 12 استاندارد 5.4 اینچی: 2227 میلی‌آمپرساعت
  • باتری آیفون 12 مکس 6.1 اینچی: 2775 میلی‌آمپرساعت
  • باتری آیفون 12 پرو 6.1 اینچی: 2775 میلی‌آمپرساعت
  • باتری آیفون 12 پرو مکس 6.7 اینچی: 3687 میلی‌آمپرساعت

طبق نظر کارشناسان اپل نتوانسته در این سری از گوشی های هوشمند خود به خوبی کاربران خود را راضی نگه دارد. به همین سبب با وجود تمامی مشخصات و ویژگی های مثت آیفون 12 نمی توان آن را در لیست بهترین گوشی های هوشمند 2019 از نظر باتری قرار داد. 

شما نیز نظر و تجربه خود را در استفاده از ظرفیت باتری گوشی های هوشمند و انتظارات خود را از آن ها با ما درمیان بگذارید.