سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین اپلیکیشن های کاهش مصرف باتری گوشی اندروید

نظر

کاهش مصرف باتری گوشی اندروید

 

کاهش مصرف باتری یکی از دغدغه‌های اصلی دارندگان گوشی هوشمند است. در این مقاله قصد داریم چندین نرم افزار کاهش مصرف باتری اندروید را به شما معرفی کنیم.

مشکل تخلیه باتری گوشی‌های هوشمند یکی از مشکلات شایع در میان کاربران است. از این رو افراد همیشه به دنبال راهکارهایی برای کاهش مصرف باتری گوشی خود هستند. خالی شدن باتری گوشی دلایل بسیاری می‌تواند داشته باشد. برخی از دلایل شایعی که منجر به خالی شدن باتری گوشی می‌شوند عبارتند از نصب برنامه‌های غیر ضروری و در حال اجرا، بهینه سازی نادرست برنامه‌ها، نرم‌افزارهای مخرب و تبلیغات فریبنده. تمام این دلایل می‌توانند باعث تخلیه شارژ باتری گوشی شما شوند.

برای کاهش مصرف باتری گوشی خود می‌توانید از برنامه‌های مختلفی استفاده کنید. با نصب و اجرای برنامه‌های کاهش مصرف باتری می‌توانید از خالی شدن سریع باتری گوشی خود جلوگیری کنید. این برنامه‌ها ابتدا دلایلی که باعث تمام شدن سریع شارژ باتری شما می‌شوند را پیدا می‌کنند و سپس شروع به بهینه‌سازی و کاهش مصرف باتری گوشی شما می‌کنند. با استفاده از این اپلیکیشن‌های کاربردی دیگر نگران خالی شدن سریع شارژ گوشی خود نباشید. در ادامه این مقاله بهترین برنامه‌های کاهش مصرف گوشی را برای سیستم عامل اندروید به همراه  لینک دانلود آن‌ها به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های کاهش مصرف باتری گوشی اندروید


در ادامه با بهترین اپلیکیشن های کاهش مصرف باتری گوشی اندروید آشنا می‌شویم.

 

اپلیکیشن Greenify

مصرف باتری android system

Greenify یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های کاهش مصرف باتری است و برنامه‌هایی که موجب خالی شدن شارژ باتری گوشی شما می‌شوند را شناسایی کرده و اجرای آن‌ها را متوقف می‌کند. این برنامه برای گوشی‌های روت شده و روت نشده مناسب است؛ اما اپلیکیشن Greenify در دستگاه‌های روت شده عملکرد موثرتری دارد. تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های ارائه شده در این برنامه رایگان است؛ اما اگر می‌خواهید از ویژگی‌های پیشرفته این اپلیکیشن استفاده کنید، باید نسخه توسعه یافته و حرفه‌ای آن را به قیمت 2.99 دلار خریداری کنید.

 

برنامه GSam Battery Monitor

تنظیمات کاهش مصرف باتری اندروید

برنامه GSam Battery Monitor برنامه محبوب دیگر برای کاهش مصرف باتری گوشی است. GSam Battery Monitor به تنهایی هیچ کاری برای صرفه جویی در مصرف باتری انجام نمی‌دهد؛ با این حال، می‌تواند اطلاعاتی در مورد برنامه‌هایی که باتری گوشی شما را تخلیه می‌کنند، در اختیارتان قرار دهد. شما می‌توانید از این اطلاعات برای بهبود عمر باتری خود استفاده کنید. این برنامه می‌تواند جزئیاتی درباره میزان زمان مصرف باتری و داده‌های پردازنده را نیز نشان دهد. برنامه GSam Battery Monitor با جدیدترین نسخه‌های اندروید با برخی مشکلات روبرو شد. این برنامه در گوشی‌های روت شده و روت نشده می‌تواند اجرا شود.

 

برنامه کاهش مصرف باتری Servicely

مصرف باتری android system

برنامه Servicely یکی از بهترین برنامه‌های صرفه‌جویی در مصرف باتری است که تنها بر روی دستگاه‌های روت شده کار می‌کند. این برنامه با متوقف کردن سرویس‌هایی که در پس زمینه در حال اجرا هستند، میزان مصرف باتری گوشی شما را کاهش می‌دهد. Servicely یک برنامه کاربردی است و به همگام سازی دائمی نیازی ندارد، اما ممکن است در برخی مواقع در نشان دادن نوتیفیکیشن‌ها کمی تاخیر داشته باشد. نسخه اصلی این برنامه به صورت کاملا رایگان در دسترس است، اما نسخه حرفه‌ای آن با یک خرید درون برنامه‌ای به قیمت 3.49 دلار موجود است

 

اپلیکیشن Wakelock Detector

کاهش مصرف باتری اندروید 8

برنامه Wakelock Detector یکی از بهترین برنامه‌های کاهش مصرف باتری گوشی است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید برنامه‌هایی که باعث خالی شدن سریع باتری گوشی شما می‌شوند را پیدا کنید. این برنامه تنها بر روی گوشی‌های روت شده کار می‌کند. با استفاده از Wakelock Detector می‌توانید برنامه‌های مخرب را لغو نصب (Uninstall) کنید و برنامه‌های جایگزینی برای برنامه‌های حذف شده پیدا کنید. این برنامه برای دستگاه‌های روت شده بسیار عالی و پرطرفدار است. نسخه اصلی Wakelock Detector به صورت رایگان در دسترس است، اما نسخه حرفه‌ای آن را می‌توانید به قیمت 1.99 خریداری کنید.

 

 

برنامه کاهش مصرف باتری Power Battery

بهترین اپلیکیشن کاهش مصرف باتری اندروید

برنامه کاربردی دیگر برای صرفه جویی در میزان مصرف باتری گوشی، برنامه Power Battery است. پس از نصب این برنامه، گوشی شما یک تقویت‌کننده انرژی دریافت می‌کند که باعث می‌شود میزان مصرف باتری گوشی شما تا 60? کاهش پیدا کند. این برنامه علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف باتری همچنین میزان شارژ شما را نیز تقویت می‌کند، برنامه‌های در حال اجرا را بهینه سازی می‌کند و همچنین حافظه داخلی گوشی شما را نیز مدیریت می‌کند.

 

برنامه DU Battery Saver

کاهش مصرف باتری

برنامه DU Battery Saver دارای بیش از 400 میلیون کاربر فعال است که از این برنامه بی‌نظیر برای صرفه‌جویی در مصرف باتری گوشی خود استفاده می‌کنند. این برنامه می‌تواند تا 50? میزان مصرف باتری دستگاه‌های اندرویدی را کاهش دهد. ویژگی‌های اصلی برنامه DU Battery Saver پیدا کردن برنامه‌های مخرب، صرفه‌جویی در مصرف باتری، مدیریت میزان مصرف باتری، شارژ هوشمند و مبارزه با تبلیغات فریبنده است. همه این موارد به حل بسیاری از مشکلات مربوط به باتری کمک می‌کنند. با استفاده از این برنامه می‌توانید از ماندگاری بالای باتری گوشی خود اطمینان حاصل کنید.

 

 

اپلیکیشن Long Battery Life Demo

تنظیمات کاهش مصرف باتری اندروید

برنامه دیگر برای کاهش مصرف باتری گوشی در این فهرست، برنامه Long Battery Life Demo است. این برنامه برای شروع کار در میانبر صفحه اصلی قرار می‌گیرد و درباره وضعیت شارژ و باتری گوشی نیز برای شما نوتیفیکیشن ارسال می‌کند. برنامه Long Battery Life Demo یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های کاهش مصرف باتری است که می‌تواند مصرف باتری گوشی شما را به طرز قابل توجهی کاهش دهد. ویژگی‌های اصلی این برنامه عبارتند از:

  • در مورد وضعیت فعلی باتری خود از جمله مدت زمان تخمین زده شده میزان عمر باتری، اطلاعات کاملی به شما می‌دهد.
  • می‌توانید حالت شب را روشن کرده و در میزان مصرف باتری گوشی خود صرفه‌جویی کنید.
  • رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و کار کردن با آن آسان است.
  • برای عملکرد بهتر این برنامه می‌توانید ویجت صفحه اصلی این برنامه را اضافه کنید.
  • درباره میزان مصرف باتری و زمان شارژ باتری برای شما نوتیفیکیشن ارسال می‌کند.

 

 

برنامه کاهش مصرف باتری 2Battery

بهترین اپلیکیشن کاهش مصرف باتری اندروید

برنامه 2Battery یک برنامه بسیار ضروری برای کاربران گوشی‌های هوشمند است. این برنامه برای کنترل برخی از عملکردهای مصرف باتری برای دستگاه‌های اندرویدی طراحی شده است و می‌تواند وضعیت اتصال به اینترنت، به ویژه نصب خودکار برنامه‌های مخرب را کنترل کند. شما می‌توانید شکل آیکون این برنامه را نیز تغییر دهید. این اپلیکیشن همچنین برای زمان شارژ باتری برای شما نوتیفیکیشن ارسال می‌کند. سایر ویژگی‌های 2Battery عبارتند از:

  • گزینه‌هایی برای خاموش کردن خودکار صفحه نمایش دارد.
  • می‌توانید حالت صرفه‌جویی در باتری را فعال کنید.
  • این برنامه میزان درصد شارژ باتری را در نوار اطلاع رسانی به شما نشان می‌دهد.
  • اطلاعاتی دقیق در مورد باتری گوشی ارسال می‌کند.
  • حالت Wifi / 4G / 3G را در پس زمینه کنترل می‌کند.

 

برنامه Go Battery Pro

تنظیمات کاهش مصرف باتری اندروید

Go Battery Pro یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های صرفه‌جویی در مصرف باتری برای گوشی اندروید شما است. این اپلیکیشن زمان تقریبی که باتری گوشی می‌تواند با شارژ فعلی خود کار کند را به شما نشان می‌دهد. برنامه Go Battery Pro دارای گزینه تقویتی است. هنگامی که این گزینه را انتخاب می‌کنید، ظرفیت شارژ باتری شما بهینه سازی می‌شود. این برنامه همچنین گزارشی از میزان مصرف شارژ برنامه‌های مختلف گوشی را نیز ارائه می‌دهد. سایر ویژگی‌های این اپلیکیشن عبارتند از:

  • حالت صرفه جویی در مصرف باتری در این برنامه بسیار موثر است.
  • این اپلیکیشن می‌تواند برنامه‌های دیگر موجود در دستگاه شما را کنترل کند و گزارش عملکرد آن‌ها را نیز نشان دهد.
  • این برنامه اعمال برخی تغییراتی را که می‌توانند موجب صرفه‌جویی در مصرف باتری گوشی شما شوند را به شما پیشنهاد می‌دهد.
  • درباره وضعیت Low battery و شارژ کامل باتری، نوتیفیکیشن ارسال می‌کند.
  • دارای حالت شب و تم‌های متنوع است.

 

 

اپلیکیشن Avira Optimizer

نرم افزار کاهش مصرف باتری اندروید

برنامه کاربردی دیگر برای کاهش مصرف باتری گوشی اندروید شما برنامه Avira Optimizer است. Avira Optimizer یک برنامه چند منظوره است که عملکرد اصلی آن شامل افزایش عمر باتری از طریق گزارش و اجرای برخی فعالیت‌های صرفه‌جویی در مصرف داخلی گوشی است. این اپلیکیشن یک پروفایل باتری پیشنهادی را برای شما ایجاد می‌کند. اگر این پروفایل را نگه دارید، عمر باتری گوشی شما بیشتر خواهد شد. این برنامه دارای برخی گزینه‌های دیگر مانند Smart Lock، پاک کردن موارد اضافی از حافظه، تاریخچه حذف برخی برنامه‌ها و تقویت‌کننده رم است. برخی ویژگی‌های کاربردی دیگر این برنامه شامل موارد زیر است:

  • با استفاده از این برنامه می‌توانید عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید.
  • این برنامه هر زمان که نیاز به تقویت عملکرد شارژ داشته باشید به شما اطلاع می‌دهد.
  • راهنمای مناسب برای عمر بیشتر باتری را به شما ارائه می‌دهد.
  • این برنامه می‌تواند توسط سیستم‌های قفل هوشمند، قفل شود.

ما در این مقاله چندین برنامه کاربردی کاهش مصرف باتری را برای سیستم عامل اندروید به شما معرفی کردیم. خالی شدن سریع باتری گوشی دلایل زیادی از جمله نصب برنامه‌های غیر ضروری و در حال اجرا، بهینه سازی نادرست برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مخرب دارد. اما با استفاده از برنامه‌های معرفی شده در این مقاله می‌توانید در میزان مصرف باتری گوشی خود صرفه‌جویی کنید و همچنین عمر باتری خود را افزایش دهید.