سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید باتری گوشی سامسونگ A10 (باتری اصلی گوشی a10)

نظر

باتری گوشی a10 - باتری گوشی سامسونگ a10 - باتری گوشی گلکسی a10

باتری گوشی سامسونگ a10 از نوع لیتیوم یونی می‌باشد که این نوع باتری‌ها بعد از حداقل دو سال باید تعویض گردند چرا که سیکل شارژدهی آن‌ها به مرور زمان افزایش یافته و در نتیجه کیفیت شارژدهی این نوع باتری‌ها کاهش می‌یابد. در این مقاله می خواهیم شما را با مواردی که در خریدن باتری گوشی سامسونگ A10 اصلی باید بدانید صحبت کنیم تا با آگاهی کامل نسبت به خرید اقدام نمایید. 

 

درباره باتری گوشی سامسونگ A10 : 

باتری گوشی سامسونگ A10 از جنس یون لیتیم بوده و 3400 میلی آمپرساعت ظرفیت دارد. گوشی سامسونگ گلکسی A10 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است که میتواند براحتی توسط باتری گوشی A10 ساپورت شود. ادعای دیگری که سامسونگ دارد این است که باحالت صرفه‌جویی در باتری گوشی گلکسی A10 امکان استفاده بمدت 24 ساعت از گوشی در حالتیکه تنها 10 درصد از باتری باقیمانده را فراهم میکند. سامسونگ Galaxy A10 به عنوان یک فبلت میان رده از طراحی بسیار خوبی برخوردار است.

طول عمر باتری گوشی سامسونگ A10 : 

طول عمر باتری گوشی a10 - باتری گوشی سامسونگ a10 - باتری گوشی گلکسی a10

عمر باتری بسیار عالی بوده و در استفاده های خیلی سنگین، یک روز کامل دوام می­ آورد. در حالت استفاد? معمولی نیز شاهد عمر دو روز? باتری خواهیم بود. باتری داخل جعبه ای که برای شما همراه گوشی است، یک باتری 5 ولت 1 amp بوده و رسیدن شارژ گوشی از 80 درصد تا 100 درصد نزدیک به 2 ساعت زمان می­برد!؛ به همین علت بهتر است شارژر سریع را خودتان جدا تهیه نمایید. در شش دقیق? اولی? شارژ، این باتری تا 36 درصد پر می­شود و در کل کارآیی باتری بالاست.

به طور خلاصه، امکانات گوشی سامسونگ A10 شامل طراحی اینفینیتی وی زیبا و نزدیک به تمام صفحه، سخت افزار متوسط، وجود جدید ترین نسخ? اندروید با رابط کاربری جذاب و شیک، دوربین اصلی 13 مگاپیسلی به همراه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، اسلات جدا برای SD کارت تا 512 گیگابایت، صدای بلند و عالی، باتری 3000 میلی آمپری، محافظ بودن در مقاب خط و خش و ضربه و بسیاری از موارد دیگر است که به طور تا حد نسبتاً خوبی، نیاز کاربران را رفع می­کند.

برای افزایش عمر باتری گوشی A10 چکار کنیم؟ 

از شارژر اصلی استفاده کنید :

همیشه شارژر همراه دستگاه، بهترین گزینه برای شارژ کردن دستگاه است. شارژ شدن دستگاه با کابل USB بین المللی است و برای دستگاه های مدرن از شارژرهای 2 آمپری و قوی تر استفاده می شود. یک معادله ی ساده وجود دارد: هرچه آمپر شارژر کمتر باشد، دستگاه کندتر شارژ می شود. توصیه می شود از شارژر خود دستگاه استفاده کنید اما اگر امکانش وجود ندارد از شارژرهای قوی تر از 2 آمپر استفاده کنید. دستگاه های اپل سازگارترند و مهم نیست از چه شارژری استفاده کنید.

دستگاه را با کابل دو سر USB و از طریق لپ تاپ شارژ کنید. این روش از شارژر اصلی بهتر نیست اما راهکار خوبی است.
در بازار وسیله هایی وجود دارد که پروسه ی شارژ را تسریع می کند. این وسیله شارژ دستگاه با لپ تاپ را تسریع می کند. می توانید در مواقع لزوم از پاوربانک استفاده کنید.

برای خرید باتری گوشی سامسونگ A10  به نکات زیر توجه کنید : 

 باتری گوشی سامسونگ a10 - باتری گوشی a10 - خرید باتری گوشی گلکسی a10

تشخیص زمان تعویض باتری گوشی گلکسی A10

برای تشخیص خراب بودن باتری معمولا 2 راه ساده داریم :

1.یکی اینکه شارژ باتری به سرعت تخلیه می شود

 2.و دیگر اینکه تغییر حالت در شکل باتری است که معمولا از حالت صاف خارج شده و باد می کند.

  • برای مشخص بودن تغییر وضعیت کافیست در صورت پلمپ نبودن، درب پشت گوشی را باز و باتری بیرون آورده؛
  • سپس روی یک سطح شیشه ای صاف آنرا بچرخانید اگر چرخش باتری پیوسته بود، نشان از خراب بودن باتری گوشی دارد.
  • اگر درب پشت گوشی پلمپ بود، با مشاهده پشت گوشی و دیدن برآمدگیش متوجه خراب شدن باتری خواهید شد.

باتری گوشی سامسونگ A10  چون قطعه ای شیمیایی است پس از گذراندن دوره ای از شارژ و تخلیه دچار تغییر شده و کیفیت اولیه خود را از دست می دهد. این باتری ها از نوع داخلی Non-removable بوده که توسط کاربر قابلیت تعویض ندارد. توجه داشته باشید که ایراداتی مانند عدم شارژ گوشی، تمام شدن سریع شارژ، خاموش شدن گوشی و … می تواند مرتبط با باتری باشد یا نه! اما تشخیص این امر توسط تعمیرکار است تا با داشتن تجربه فرآیند عیب یابی گوشی را انجام داده و در صورت نیاز تعمیرکار تعویض باتری گوشی سامسونگ A10 را انجام می دهد.

قیمت باتری گوشی سامسونگ چقدر است؟ 

باتری گوشی A10 حدود در رنج 160 تا 180 هزار تومان می باشد . | لیست فروشگاه های اینترنتی ایرانی


 

برای شارژ بهتر باتری گوشی سامسونگ گلکسی A10 استفاده از شارژر اصلی گوشی Samsung پیشنهاد می شود.

همچنین برای کسب اطلاعات و خرید به قسمت باتری گوشی موبایل فروشگاه اینترنتی پلازا مراجعه کنید.