سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین پاوربانک های بالای 150 هزار تومان بازار

نظر

پاوربانک

پاوربانک یا شارژر همراه از دستگاه‌هایی است که در مواقع عدم دسترسی به برق می‌تواند برای شارژ گجت‌های هوشمند همچون موبایل، تبلت و غیره به کمک کاربران بیاید. در ادامه این نوشتار با بهترین پاوربانک های موجود در بازار آَشنا خواهید شد.

 

اگر جزو افرادی هستید که چندان از شارژر همراه یا پاوربانک استقبال نمی‌کنید، باید بگوییم که سخت در اشتباهید، چرا که حتما روزی به آن نیاز خواهید داشت. تصور کنید در مسافرت هستید و به برق دسترسی ندارید و در عین حال شارژ موبایل شما در حال اتمام است و شما می‌بایست تماس مهمی نیز داشته باشید. در این موقع است که فایده یک پاوربانک یا شارژر همراه خود را نشان می‌دهد. این تنها یکی از شرایطی است که پاوربانک به کمک شما می‌آید. پس اگر جزو افرادی هستید که زیاد از دستگاه‌های هوشمند خود استفاده می‌کنید و یا در مواقعی به برق شهری دسترسی ندارید، ما به شما انتخاب یک پاوربانک خوب را پیشنهاد می‌دهیم.

 

خوب است قبل از معرفی انواع پاوربانک‌هایی که شما می‌توانید آن‌ها را با قیمت بیشتر از 150 هزارتومان و در عین حال با ویژگی‌های برازنده تهیه کنید، به این نکته اشاره داشته باشیم که پاوربانک دارای تعدادی باتری فشرده بوده که این باتری‌ها در مداری مشخص قرار گرفته‌اند. با این حساب به کمک باتری‌های یاد شده امکان ذخیره انرژی الکتریکی میسر بوده و می‌توان از آن در مواقع اضظراری استفاده کرد.


گفتنی است که در این شارژر همراه امکان شارژ همزمان دو دستگاه فراهم شده است. در این راستا خوب است این را نیز اضافه کنیم که پاوربانک انرجایزر مدل UE 200222 دارای دو درگاه خروجی با شدت 2.4 آمپر و ولتاژ 5.0 ولت خواهد بود. از دیگر نکات خوب این پاور بانک طراحی ظریف و باریک آن است که البته مقاومت بالایی در برابر افزایش جریان، دما و همین‌طور اتصالات کوتاه‌مدت از خود به نمایش خواهد گذاشت.

 

 

پاوربانک انرجایزر مدل UE10018 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انرجایزر مدل UE10018 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتEnergizer UE10018 10000mAh Power Bank

وزن230 گرم
شدت جریان خروجی2.1 آمپر
تعداد درگاه خروجی2 عدد,USB

پاوربانک انرجایزر مدل UE10018 یکی دیگر از محصولات انرجایزر در بخش پاوربانک است که می‌تواند عملکرد خوب و کیفیت بالایی را به نمایش بگذارد. این شارژر همراه با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد از یک باتری لیتیوم‌پلیمری به ظرفیت 10000 میلی‌آمپرساعتی سود می‌برد که با این حساب امکان شارژ گوشی‌های هوشمند، تبلت و همین‌طور سایر دستگاه‌های دیجیتال از جمله پلیرها را نیز فراهم کرده است. گفتنی است این محصول بدنه‌ای با طراحی ظریف دارد که البته از یک نمایشگر کوچک نیز بر روی این بدنه سود می‌برد. درواقع از این نمایشگر LCD برای نشان دادن میزان شارژ دستگاه نیز استفاده می‌شود.

این شارژر همراه از جنس پلاستیکی سخت، مرغوب و فشرده ساخته شده است که این ویژگی باعث خواهد شد مقاومت بالایی را به ارمغان بیاورد. از دیگر ویژگی‌های این پاوربانک می‌توان به چراغ قوه اضطراری اشاره کرد که در مواقع ضروری می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

 

 

پاوربانک هوکو مدل B18A ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک هوکو مدل B18A ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعتHoco B18A 30000mAh Power Bank

وزن320 گرم
شدت جریان خروجی2.1 آمپر
تعداد درگاه خروجی2 عدد,USB

 

این پاوربانک از طراحی زیبایی بهره می‌برد و در عین حال دارای ظرفیت بالای 30000 میلی‌آمپر ساعت نیز است. پس با این حساب می‌توانید چندین بار از این شارژر همراه برای شارژ دستگاه‌های خود استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های خوب این پاوربانک می‌توان به وزن سبک آن اشاره کرد که باعث خواهد شد تا کاربران بتوانند آن را با خود در سفر حمل کرده و بدون نگرانی از تمام شدن شارژ گوشی و وسایلی این‌چنینی، لذت سفر را برای خود دوچندان کنند.

شارژر همراه هوکو مدل B18A از 2 خروجی USB سود می‌برد و قادر است دو دستگاه را نیز به صورت همزمان با جریان 2.1 آمپر شارژ کند. همچنین برخورداری از چراغ‌های LED از دیگر مشخصه‌های این شارژر همراه جهت نمایش دادن وضعیت شارژ خواهد بود. همه این ویژگی‌ها به همراه پشتیبانی از شارژ سریع مواردی هستند که این شارژر را به وسیله‌ای محبوب تبدیل کرده‌اند.

 

 

پاوربانک انرجایزر مدل UE10009 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انرجایزر مدل UE10009 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتEnergizer UE10009 10000mAh Power Bank

وزن263 گرم
شدت جریان خروجی2.4 آمپر
قابلیت شارژ سریعدارد

اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی هستید که به ظاهر دستگاه‌های خود اهمیت می‌دهید و این موضوع را حتی برای پاوربانک نیز در نظر می‌گیرید، باید بگوییم که شرکت انرجایزر محصولی با ظاهری آراسته در کنار کارایی قابل قبول دارد. درواقع انرجایزر مدل UE10009 یکی از شیک‌ترین شارژرهای همراه موجود در بازار محسوب می‌شود که البته در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای نیز قابل انتخاب خواهد بود. درواقع بدنه این پاوربانک از جنس پلاستیک است که با روکشی از چرم مصنوعی همراه شده است. با این حساب می‌توان گفت که این موضوع باعث داشتن ویژگی منحصر به فردی در این دستگاه شده است.

این شارژر، قابلیت شارژ از طریق پورت میکرو USB را نیز دارد و می‌تواند به صورت همزمان شارژ دو دستگاه دیگری را نیز پشتیبانی کند. از دیگر نکات قابل توجه در مورد این شارژر همراه، وزن 261 گرمی و سبک آن است که باعث خواهد شد تا کاربران انتخابی مناسب داشته باشند. همچنین انرجایزر از 4 چراغ LED نیز برای نشان دادن وضعیت شارژ در این پاوربانک استفاده کرده است.

 

 

پاوربانک انرجایزر مدل UE15002CQ ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انرجایزر مدل UE15002CQ ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعتEnergizer UE15002CQ 15000mAh Power Bank

وزن340 گرم
شدت جریان خروجی2.4 آمپر,3.0 آمپر
قابلیت شارژ سریعدارد,کوالکام 3.0

 

پاروبانک UE15002CQ دیگر محصول انرجایزر است که می‌تواند با سرعت قابل قبولی دستگاه‌هایی را که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند را شارژ کند. گفتنی است که این شارژر همراه دارای سه خروجی USB بوده که یکی از آن‌ها از نوع USB-C است. با این حال دو پورت خروجی دیگر توانایی شارژ دو دستگاه را به صورت همزان خواهند داشت. گفتنی است که این پاوربانک از باتری 15000 میلی‌آمپرساعتی لیتیوم-پلیمری سود می‌برد و همچنین مقاومت بالایی را در برابر اتصالات کوتاه و یا نوسانات برق به ارمغان می‌آورد.

گفتنی است که شدت جریان ورودی پاوربانک انرجایزر در صورتی که به ولتاژ 5 ولت وصل شود، 3 آمپر و در صورتی که به ولتاژ 9 ولت وصل گردد معادل 2 آمپر است. همچنین در صورت اتصال به ولتاژ 12 ولتی جریان 1.5 میلی‌آمپری تولید خواهد کرد. گفتنی است که این دستگاه در دو رنگ زرد و مشکی قابل انتخاب است. علاوه بر این از وزن 340 گرمی نیز برخوردار خواهد بود که حل آن را آسان می‌کند.

 

 

 

پاوربانک انرجایزر مدل UE20015CQ ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انرجایزر مدل UE20015CQ ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتEnergizer UE20015CQ 20000mAh Power Bank

وزن430 گرم
شدت جریان خروجی2.0 آمپر,3.0 آمپر
قابلیت شارژ سریعدارد

 

 

این پاوربانک از ظرفیت بالایی برخوردار است و به راحتی می‌تواند چند بار گوشی و یا تبلت شما را شارژ کند. گفتنی است که نوع باتری این شارژر همراه لیتیوم-پلیمری است و از ظرفیت 20000 میلی‌آمپرساعتی نیز پشتیبانی می‌کند. پاوربانک UE20015CQ دارای دو درگاه خروجی با جریان 2.0 آمپر و 3.0 آمپر بوده و قابلیت شارژ دو دستگاه به صورت همزمان را نیز فراهم می‌کند.

از طرفی کاربران با بهره‌مندی از این شارژر همراه می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن دستگاه‌های هوشمند خود را شارژ کنند. گفتنی است اگر دستگاه در حال شارژ باشد و کاربران گوشی موبایل خود را برای شارژ شدن به آن وصل کنند، شارژ گوشی در اولویت کار دستگاه قرار خواهد گرفت. علاوه بر این ویژگی‌های فنی باید بگوییم که این پاور بانک از طراحی زیبا و بدنه‌ای فلزی سود می‌برد که علاوه بر زیبایی طول عمر بالایی نیز خواهد داشت.

 

پاوربانک ریمکس مدل Proda Power Box ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک ریمکس مدل Proda Power Box ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعتRemax Proda Power Box 30000mAh Power Bank

وزن455.4 گرم
شدت جریان خروجی1.0 آمپر,2.0 آمپر
تعداد درگاه خروجی2 عدد,USB

 

پاوربانک ریمکس مدل Proda Power Box یکی دیگر از انتخاب‌های مناسب سفر برای آن دسته از کاربرانی است که نگران تمام شدن ناخواسته شارژ گوشی‌های خود هستند. این شارژر با پشتیبانی از ظرفیت بالای 30 هزار میلی‌آمپر‌ساعتی می‌تواند دستگاه شما را چندین و چند بار بدون اتصال به برق شارژ کند. همچنین پشتیبانی از درگاه‌های خروجی مختلف امکان شارژ همزمان دو دستگاه را توسط این پاوربانک میسر ساخته است.

جالب است بدانید شارژر همراه Proda Power Box دستگاهی است که هیچ گرمایی را تولید نمی‌کند و در برابر نوسانات برق و اتصالات کوتاه نیز مقاومت بالایی را از خود نشان خواهد داد. همچنین برخوردرای از یک نمایشگر LCD برای نشان دادن میزان شارژ دستگاه از دیگر خصوصیات پاوربانک یاد شده محسوب خواهد شد. این پاوربانک در دو رنگ سفید و مشکی قابل انتخاب بوده و با ابعاد و وزن قابل قبولی که دارد وسیله‌ای قابل حمل نیز محسوب می‌شود.

 

 پاوربانک سولوکار مدل Upower36 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک سولوکار مدل Upower36 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتSolocar Upower36 10000mAh Power Bank

شدت جریان خروجی2.4 آمپر
تعداد درگاه خروجی1 عدد,USB

 

این پاوربانک از جمله پاروبانک‎های مقرون‌به‌صرفه با سقف قیمت 150 هزار تومان است که ویژگی‌های بسیار خوبی را که از یک پاوربانک خوب انتظار خواهید داشت، برای شما به ارمغان می‌آورد. البته با توجه به اقتصادی بودن، از یک درگاه خروجی 2.1 آمپری سود می‌برد اما امکان شارژ انواع گوشی‌های موبایل، تبلت، موزیک‌پلیرها و سایر دستگاه‌های دیجیتال را دارد.

جالب است بدانید جنس این شارژر همراه از نوع پلاستیک فشرده بود که این وژگی وزن سبکی را نیز برای آن به ارمغان آورده است، درنتیجه کاربران می‌توانند آن را به راحتی حمل کنند. همچنین برخورداری از چهار نشانگر LED از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول است که می‌تواند میزان شارژ باقیمانده دستگاه را نشان دهد. با این حساب اگر به دنبال یک شارژر همراه با امکانات قابل قبول و در عین حال قیمت مناسب هستید، شارژر سولو مدل Upower36 می‌تواند انتخاب خوبی را برای شما رقم بزند.